vi

firar ju nya företagswebben idag så efter jobbet (kl 17) ska jag och några från min avdelning och några andra gå ut och ta några glas öl och äta riktig god pizza =) passar ju bra då vi har lagt en liten grund med tårta och champange nu på jobbet =) det fanns 6 olika tårtor att välja mellan och jag tog av varje *chubby*

sen så har jag bokat rum på Riverton Hotel och tänkte checka in innan vi går ut så jag inte behöver dra med mig min dator och väska runt på stan.

hade helt glömt att det är LÖNEDAG idag, YES!  =)
ps. detta beror absolut inte på att jag har några pengar kvar från förra månaden utan endast på att det är så mkt att göra på jobbet att man blir helt yr =) ds.

Kommentarer
Postat av: Bloggdesign UF

Är du intresserad av ny design till din blogg?

Titta då in på:

http://bloggdesign.harrius.com



Kramar

Bloggdesign UF

2008-11-25 @ 15:45:30
URL: http://bloggdesign.harrius.com
Postat av: L I S E

trevlig tisdag! :)





kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0