nu

är jag på hotellet. Har haft en otrolig trevlig kväll med mina kollegor. Vi gick till en restaurang som heter Cyrano (Prinsgatan/Linne). 
Där började vi med varsitt glas rött vin, utom B som drack en stor stark.
Och vi diskuterade diverse saker och skvallrade lite också ;)
sen fick vi bestämma vad vi skulle äta genom att läsa menyerna som var skrivna på stora svarta tavlor på väggarna (?!)
jag valde så klart en pizza, Roxanne, som bestod av tomatsås, ost, pesto, parmaskinka och mozzarella...såååå otroligt gott!  sen drack vi ännu mera vin och pratade vidare om vänskap, hur chefer bör vara, olika jobb osv..

Nu ligger jag i skön hotellsäng, har utsikt över Göteborgs hamn och kollar på Christine på femman...
Är jättetrött, har varit en lång och händelserik dag och jag kan somna gott när som helst......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0